onsdag 19 september 2012

Barnens ord efter Dan Höjers besök

”Jag tyckte att det var bra att du kom hit! Jag tycker att Strumpmannen är jättebra!”
”Jag tyckte att det var jätte roligt när du sjöng och spelade på gitarren. Jag tyckte också det var kul när du berättade spökhistorier”
”Jag tycker att dina böcker var bra och jag tycker att du är bra på att komma på saker”
”Du är rolig och bra. Jag tycker det var kul. Kan du komma någon mer gång?”
”Jag tycker att det var roligt när du kastade böckerna i golvet”
”Det var kul när du sa till Anton att köra buss. Du är jättebra tycker jag. Men du var också rolig”
”Jag tycker att det var kul när du kom. Det var kul att du aldrig slutade prata”
”Jag tycker att det var bra att du kom hit och att du var bra på gitarr och att du var rolig. Dina autografer var snygga och fina och du var snygg och bra författare”
”Jag tyckte det var jätteroligt att du kom hit till Dammlötskolan och jag tyckte allt du gjorde var roligt och min favoritbok som du har skrivit är Strumpmannen”
”Jag tycker att det var kul att få träffa dig. Jag tyckte det var kul när du spelade gitarr”
”Jag tyckte det var kul att Anton fick vara med honom”
”Jag tyckte att du var jätterolig och att du var bra på att spela gitarr. Anton och du var roliga när ni åkte buss”
”Du hade bra böcker. Du var bra författare och hade bra böcker”
”Jag tyckte att det var jättebra att du kom hit”
”Det var roligt att ha dig här. Jag gjorde som du sa och skrev en bok. Din sång var bra”
”Du var bra på att berätta om saker. Duktig att skriva alla böckerna”
”Jag tyckte att det var kul när Anton körde buss. Jag tycker att dina böcker var roliga speciellt Cirkusdeckarna och kärleksböckerna. Det var roligt att du kom”
”Det var roligt att du kom hit. Du var rolig. Du är bra på att skriva böcker”
”Det var kul när du berättade om dina böcker”
”Jag tycker att du var rolig och snäll och hade roliga böcker och du var bra på att säga orden och uttala orden”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar